Blog

Na co zwrócić uwagę przed wynajęciem biura?

Na jakie aspekty wynajmu zwrócić uwagę? Niewiele przedsiębiorstw stać na nabycie lokalu na własność. Z tego powodu większość decyduje się na wynajęcie lokalu przeznaczonego na prowadzenie działalności. Dwa najważniejsze aspekty, które powinny być brane pod uwagę to cena i lokalizacja. Najczęściej dobra lokalizacja wiąże się z wyższymi kosztami za wynajem. Dlatego należy się zastanowić, co […]

Na co zwracać uwagę przy wyborze sali konferencyjnej?

Jakie aspekty są ważne przy wyborze sali konferencyjnej? Wybór odpowiedniej sali konferencyjnej jest zależny od typu konferencji. Rozmiar sali dobieramy w zależności od ilości uczestników. Nie jest dobrze widziane wybranie zbyt wielkiej sali, gdyż uczestnicy nie będą mieć ze sobą kontaktu wzrokowego. Zbyt mała sala spowoduje, że będzie w niej zbyt tłoczno. Dlatego dobrze jest […]

Jak wynająć przestrzeń magazynową?

Czym się kierować przy doborze? Przede wszystkim lokalizacją magazynu — najlepiej, jeśli będzie on w pobliżu naszej firmy. Zaoszczędzi nam to dodatkowych kosztów związanych z dodatkowym transportem. Z podobnego powodu powinno się też zwrócić uwagę, na infrastrukturę otaczającą magazyn – drogi, obwodnice, metro. Jeśli nie ma jeszcze dobrze rozbudowanej infrastruktury, możemy się dowiedzieć w Urzędzie […]

Czy wynajęcie biura w centrum miasta to dobry pomysł?

Pozytywne aspekty wynajmowania biura w centrum miasta Biuro w centrum miasta kojarzone jest w większym prestiżem firmy. Jeśli więc zależy nam na umocnieniu tego aspektu naszej formy, to należy brać pod uwagę taką lokalizację. Jeśli jednak prestiż wpływa w znaczący sposób na funkcjonowanie firmy, to z powodzeniem można rozważyć inną lokalizację. Należy pamiętać o tym, […]

Warszawa Praga-Północ

Formularz kontaktowy

Copyright © 2017 RATUSZOWA 11 – Wynajem powierzchni. Wszyskie prawa zastrzeżone.